Den 14:e maj spelar The Hives på Münchenbryggeriet i Stockholm. Två spelningar blir det till och med. En matinéspelning för alla under 18 och en kvällspelning för de som är över 18.
hehe okej. sjävl är man bara 15, så har ju inte direkt något val. om det nu blir av.har inga tillräckligt vettiga kompisar som fattar att the hives är gudar ;)
lucky bastards!!jag sag dem i zürich, da sa pelle nat i stil med att de spelar 4 gggr per ar i schweiz. Och med tanke pa att de är ett svenskt band sa borde de spela mer än en gang i sverige... rättvist :)
JA! det tycker jag också. fast det är ju en gång mer nu än vad de egentligen skulle. då de hela tiden sagt att hultsfred var deras enda sverigespelning 05 :)
jhgdom hgar iofs bara sagt att det är "enda sverigespelningen SOMMAREN 2005" så det här tycktre jag var ganska väntat men KUL som fan ändå! för övrigt är det bara att hålla med 17minutes om allt han säger. SANNING BRODER.
Något som är mindre 'hehe' är att det förmodligen inte blir något för min del :/ Varför är jag tvungen att ta studenten just nu? Inga pengar. Inget sällskap. BAJS.
ja duoch nu säger dom att den här och hultsfred är de enda spelningarna i sverige våren och sommaren 2005... inte för att oddsen är så stora att dom spelar i höst, men men...